Pentru a va dezvolta compania si a va face un nume pe piata, toate instrumentele de social media de comunicare sunt cu siguranta bune de luat in considerare. Dar, trebuie sa fim constienti ca tot ambalajele personalizate raman cel mai bun instrument de comunicare care permite unei companii sa fie mai bine vizibila pentru consumatori.
Este sigur sa spunem ca ambalajul personalizat este cea mai buna forma de publicitate corporativa.
Dar, mai presus de toate, amintiti-va ca, cutiile sunt primul lucru care fac ca bunurile sa ajunga la destinatia clientilor in stare impecabila. Privit din acest unghi, ambalajul devine astfel prima acoperire a produselor in sensul capacitatii, protectiei si conservarii.
Cu toate acestea, rolul ambalajului depaseste aceasta dimensiune. De asemenea, isi propune sa seduca clientul, sa-l impresioneze la prima vedere. In acest scop, este asociat cu mai multi alti parametri, cum ar fi:
- Parametrul functional referitor la utilitatea produsului;
- Setarea senzoriala referitoare la sentimentele cumparatorului atunci cand primeste articolul.
- Parametrul emotional care arata modul in care cumpararea unui produs poate afecta sensibilitatea consumatorilor.
Toti acesti parametri arata cat de des ambalajele personalizate pot facilita vizibilitatea unei companii. Intr-adevar, atunci cand un client este multumit de serviciile companiei, el isi permite sa va recomande anturajului sau.
Trebuie spus ca, spre deosebire de alte mijloace de informare in masa, aceasta noua forma de publicitate corporativa aduce consumatorul direct la produs. Acesta este modul in care implementarea vizuala a produsului stimuleaza vanzarea acestuia, reclama acestuia.
Prin urmare, ambalajele personalizate devin un instrument indispensabil din punct de vedere al eficientei strategiei de marketing. Este o conditie sine qua non, ca sa nu spun un pasaj obligatoriu, pentru a dezvolta compania.
Prin urmare, putem spune ca ambalajele personalizate contribuie la imaginea unui brand. In acest sens, este un mediu de comunicare esential pentru a dezvalui valorile unui brand pentru a-si consolida pozitionarea pe piata.
De asemenea, starneste curiozitatea consumatorilor si, in consecinta, face posibila pastrarea acestora. Sa nu uitati ca este un mediu crucial de informare in masura in care ofera informatii relevante atat cu privire la o companie, cat si cu privire la:
- compozitia unui produs;
- instructiunile de utilizare a unui produs;
- consultanta cu privire la acest produs;
- fabricarea produsului;
- trasabilitatea sa.
In plus, isi propune, de asemenea, sa evidentieze promotiile si inovatiile unei companii.
Ambalajele personalizate adapteaza produsele la pozitionarea marcii
Ambalajele personalizate sunt cea mai buna optiune pentru a va stimula afacerea de comert electronic. Astazi, puteti cauta site-uri specializate care au in portofoliu fabrica cutii carton care creaza ambalaje personalizate, pentru a va face propriile ambalaje specializate in functie de gustul dvs. Intr-adevar, va ofera un numar incalculabil de avantaje, inclusiv cele legate de adaptarea produselor dumneavoastra la pozitionarea marcii dvs.
In alte cuvinte, ambalajele personalizate au succes doar daca pozitionarea articolelor se sincronizeaza cu cea a marcii.
Asta inseamna ca formatul unui produs ar trebui sa necesite mentinerea in limitele anumitor criterii de proiectare a ambalajelor personalizate. Atunci cand elementul este mai voluminos, de exemplu, este important sa alegeti un material rezistent.
Acelasi lucru este valabil si pentru produsele delicate sau fragile care au mare nevoie de ambalaje mai sigure! In cazul in care un produs nu rezulta dintr-un proces standard de fabricatie, este mai bine sa preferati ambalajele personalizate.
In acest caz, ambalajele din carton va ofera posibilitatea de a alege cutii de carton pliabile sau cutii de carton care sunt atat flexibile, cat si puternice. Acest tip de ambalaj personalizat, la fel ca multe altele, este de obicei mai putin costisitor.