Automate vending și tendințele actuale în industrie

Automatele vending au devenit cunoscute în Japonia, prin culorile, formele și produsele pe care le au. Fiind o țară animată și colorată, care este plină de viață la orice pas, au personalizat aceste automate vending pentru a atrage ochii vizitatorilor asupra lor.

Am ajuns de la cumpărăturile clasice pe care le făceam la piață sau la magazin, să cumpăram băuturi, snacks-uri sau mâncare deja preparată, de la automate. Ele fiind mult mai rapide și avantajoase pentru prețul mic pe care îl au. 

Locațiile unde automatele sunt amplasate sunt special gândite pentru a avea clienți. În general, sunt așezate în locurile populare, aproape de școli, licee, spitale etc. sau chiar în interiorul incintelor. În acest fel, produsele se vând mult mai repede și sunt de folos când vrei o gustare.

O majoritate mare de automate au un touchscreen pentru a face procesul de alegere și de selectare a produsului mai simplu. Ele mai dispun de un sistem de plată încorporat și sunt deschise non-stop. Datorită faptului că sunt automate vending, nu au nevoie de operatori, ca și în cazul unui magazin, astfel că oricând pot să fie folosite și nu este nevoie să le închizi.

Diversitatea automatelor a crescut radical în decursul anilor, au ajuns de la vânzarea de băuturi și mâncăruri nesănătoase la vânzarea de mâncare sănătoasă, de jucării, de produse de igienizare etc.

Cum au devenit automatele vending o inovație pentru comerțul modern

Aceste automate vending au revoluționat comerțul modern prin tactică nouă de cumpărături care se face momentan. Prețurile afișate la produsele vândute la automate nu sunt scumpe, dimpotrivă. Iar, aparatele vending sunt din ce în ce mai întâlnite în locurile populare, precum, mall-uri, săli de sport etc.

Unul dintre beneficiile pe care automatele ți le aduce este accesibilitatea. Poți face cumpărături la orice oră din zi sau din noapte. Ritmul nostru devine din ce în ce mai alert, ceea ce ne face să nu mai avem timp nici măcar de cumpărături.

Însă, grație automatelor de vending, acum poți să-ți cumperi mâncare deja preparată la orice oră dorești, fără a fi restrâns de un program de muncă pe care un magazin îl are, de exemplu.

Automatele vending sunt o inovație digitală prin dotarea unor modele cu sisteme de recunoaștere facială. Iar, modul de plată este simplificat drastic și ușor de folosit datorită opțiunii de a plăti cu cardul, ceea ce face procesul de achiziționare al produselor mult mai ușor.

Sustenabilitatea este un alt avantaj pe care automatele vending îl dețin. Se folosesc de ambalajele reciclabile care sunt benefice pentru mediul înconjurător și oferă produse care să fie ecologice, astfel se promovează reciclarea la nivel internațional.

Achiziționarea unui produs de la automat este mult mai satisfăcătoare, distractivă și captivantă deoarece unele automate vending beneficiază de ecrane, iar acolo îți setezi produsele pe care vrei să le cumperi. Prin aducerea unor inovații de actualitate, cumpărarea produselor de la automatele vending este mai simplă.

Ecranele automatelor sunt utile și au inovații, unele îți afișează o reclamă cu un produs pe care ți-l prezintă, ca tu să-l cumperi. Iar, achiziționarea produselor va fi mai atractivă și distractivă și nu vei simți că procesul este unul greoi, ba dimpotrivă.

Solutii inovatoare de automate vending pentru o experienta impecabila

Tendințe în industria automatelor de vending în viitorul apropiat

Aceste automate vending sunt o inovație tehnologică de actualitate în industria comerțului, dar pentru că viitorul aduce dezvoltări și inovații noi, folosirea automatelor va fi simplificată. Unele dintre inovațiile pe care le vor avea sunt:

  • Tehnologia blockchain – este populară pentru utilizarea criptomonedelor. Prin folosirea blockchain-ului, depozitarea datelor și sistemul vor fi sigure, la fel și tranzacțiile. Iar, prin folosirea procesului, clienții vor fi încrezători în achiziționarea produselor de la automat.
  • Tehnologia AR – realitatea augmentată oferă o calitate superioară achiziționării produselor de la automatele de vending. Clienții vor testa produsele virtual și le vor vedea prin intermediul unor senzori, care detectează mișcările și prin ecranele interactive.

În acest fel, produsele de la automatele vending vor fi promovate într-un mod avantajos, iar interesul consumatorilor crește.

  • Ofertele personalizate – consumatorii o să-și personalizeze ofertele prin folosirea aparatelor care au algoritmi automați pentru învățarea și analizarea datelor.

Ca de exemplu, pentru persoanele care au un regim alimentar special, vor avea recomandări pentru regimul lor alimentar.

  • Internet of Things – există o posibilitate pentru automatele vending ca să interacționeze cu alte sisteme și să facă parte din ecosistemul respectiv de Internet of Things. Astfel, automatele vor primi actualizări despre problemele tehnice, starea inventarului și nivelul de umplere, iar toate actualizările primite se află într-un timp real.
  • Sustenabilitatea – acestea vor deveni sustenabile de la ambalajul produselor, pe care îl vor folosi ca să fie prietenoase cu natura, până la vânzarea produselor locale.

Așadar, prin dezvoltarea tehnologiei, se dezvoltă și automate vending care devin din ce în ce mai sustenabile și digitalizate pentru ca acestea să fie cât mai ușor de folosit.

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Accept