Ce este SEO? Cum creste un site in motoarele de cautare?

Un magazin nou, oricât de frumos ar fi, s-ar putea să nu atragă vizitatori pentru că este situat pe o alee slab luminată, ceea ce îi oferă puțină vizibilitate.

Un magazin nou, oricât de frumos ar fi, s-ar putea să nu atragă vizitatori pentru că este situat pe o alee slab luminată, ceea ce îi oferă puțină vizibilitate. Când vorbim despre optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO), este exact același raționament. Site-ul vostru este oglinda voastră. Cu toate acestea, pentru a înțelege mecanismul de achiziție a clienților online, este important să se facă distincția între calitatea site-ului web și vizibilitatea acestuia. Pentru ca un site web să creeze valoare, este necesar să combine calitatea și vizibilitatea.

SEO este una dintre cele trei pârghii principale de marketing web (SEO, SEA, social media) care vă permit să vă îmbunătățiți vizibilitatea și, astfel, să obțineți vizitatori pentru platformele voastre web. Are multe avantaje comparative față de celelalte pârghii. Social media va necesita o investiție foarte regulată de timp pentru a crea conținut de calitate la intervale scurte de timp, pentru a câștiga vizibilitate în rândul utilizatorilor. SEA (Search Engine Advertising) funcționează prin achiziționarea de anunțuri banner pe internet de la Google Ads, rețeaua de publicitate a Google. Pentru a fi eficientă în timp, această strategie trebuie reînnoită în mod regulat, ceea ce este obligatoriu din punct de vedere financiar pentru companie. Prin urmare, SEO prezintă un interes major pentru o companie, deoarece randamentul investiției este durabil.

De ce SEO?

SEO generează vizibilitate pentru un site web, prin îmbunătățirea poziției acestuia în rezultatele căutărilor pentru interogările comandate de utilizator către motorul de căutare. Prin urmare, această strategie se bazează pe comportamentul consumatorului pe internet și ia în considerare interogarea, care este compusă din cuvinte-cheie. În lume, 90 % din traficul de căutare pe internet se face pe Google. Prin urmare, Google este canalul pe care se va concentra strategia de vizibilitate.

Pe măsură ce coborâți în clasamentul rezultatelor de căutare, numărul de clicuri se deteriorează și, dincolo de prima pagină, pierderea de clicuri este drastică. Prin urmare, există o corelație directă între poziția unui site web în rezultatele unei interogări introduse într-un motor de căutare și numărul de vizitatori. Aici intervine SEO pentru a asigura vizibilitatea magazinului vostru online, tu poți oricând apela la o firmă de creare site de prezentare care să te sprijine.

SEO care progresează într-o lume virtuală în expansiune

Pentru a actualiza procesul SEO în lumina provocărilor din epoca noastră, Google plănuiește o revizuire a operațiunilor sale. Într-adevăr, utilizarea telefoanelor devine din ce în ce mai importantă și tinde să o depășească pe cea a computerelor. Prin urmare, optimizarea site-urilor web pe smartphone-uri va juca un rol important în poziționarea acestora. Prin urmare, este esențial ca niciun aspect al SEO să nu fie neglijat.

În plus, dezvoltarea noilor tehnologii ale informației și comunicațiilor și a BIG DATA este foarte rapidă. În fiecare an se dezvoltă noi tehnici pentru a controla mai bine comportamentul consumatorilor. Acesta este cazul SEO vocal, care adaugă o altă coardă la arcul deja bine echipat al SEO. Pentru a nu fi copleșit rapid de aceste îmbunătățiri și pentru a evita să devină învechit, este în interesul unei companii să le integreze.